Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Spaans leren in Salamanca, Spanje. Spaanse talenschool Tía Tula 蒂亚图拉 博客 (blog de Tía Tula en chino) ティアトゥラ スペイン語学校のブログ (blog de Tía Tula en japonés) Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Blog da Tía Tula, Colégio de Espanhol Blog di Tía Tula, Scuola di Spagnolo Blog de l'école d'espagnol Tía Tula Tía Tula Spanish School Blog Blog de Tía Tula, Colegio de Español

Mijn laatste dag bij Tía Tula

En toen was alweer mijn laatste dagje aangebroken bij Tía Tula... Daar waar ik 6 maanden geleden begon en bijna geen woord Spaans begreep, waar ik alleen aankwam en niemand kende. Nu 6 maanden later, spreek ik een aardig woordje Spaans en hoef ik me in Salamanca nooit meer alleen te voelen. 

In deze zes maanden heb ik een hoop geleerd, zowel Spaans als de Spaanse cultuur en heb ik kennis mogen maken met prachtige steden en prachtige mensen :).

Salamanca is een perfecte stad om te beginnen met Spaans, of om je Spaans te verbeteren. De sfeer is geweldig en de mooie gebouwen vervelen nooit. Mijn favoriete plek in Salamanca is El huerto de Calixto y Melibea, waar je een mooi uitzicht hebt op de kathedraal en er een speciale sfeer hangt. Ik heb in Salamanca genoten van de tapas en restaurants, het studeren en zonnen in Parque de Jezuitas en Plaza Mayor en het zien verbeteren van mijn Spaans.

Vanuit Salamanca zijn er genoeg mogelijkheden om tripjes te ondernemen, zo ben ik in San Sebastian, Madrid, Granada, Sevilla, La Alberca en Avila geweest en zal ik mijn avontuur eindigen in Barcelona! 

Ik zal Salamanca nooit vergeten, bedankt voor een waardevolle ervaring!

¡Muchos besos!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten